Dag 8: 26-01-2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ruben Vogel - WaarBenJij.nu Dag 8: 26-01-2015 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ruben Vogel - WaarBenJij.nu

Dag 8: 26-01-2015

Door: Ruben Vogel

Blijf op de hoogte en volg Ruben

26 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Van de weekenden ga ik geen apart verslag maken, maar ik zal even vertellen wat we hebben gedaan. Zaterdag zijn we aangekomen bij de Western Cape Sport School (WCSS). We hebben onderweg de andere van ons project opgehaald, Uriël, Frans-Willem en Meggy. Eenmaal aangekomen was het toch wel even schrikken, overal tralies voor de ramen en deuren. Ons kamertje opgezocht en wat blijkt, Job zit helemaal aan de andere kant van het gebouw. We slapen allebei apart in een best wel oubollig kamertje. Toen zijn we even wezen kijken waar de andere zouden gaan slapen, Uriël en Frans-Willem slapen allebei in een nieuw gebouw, dus wij hebben ook gelijk aangevraagd of wij ook daar kunnen slapen. Dat is gelukt en als het mee zit kunnen we er vanavond ook heen! Dan nu wat we vandaag gedaan hebben. Vandaag zijn we naar de ST. Thomas Primary geweest, in Malmsbury. Ongeveer een uurtje rijden bij ons vandaan. Daar hebben we heel veel moeten overleggen met de school, omdat er nog niet echt een programma vast staat. Al met al dus een dag zonder veel lesgeven, jammer! Morgen weer een nieuwe dag en we gaan zien wat die ons brengt.